نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
دو موکل رایولا در منچستر ! سومی هم می رود ؟

دو موکل رایولا در منچستر ! سومی هم می رود ؟

با وجود اینکه باشگاه یوونتوس چندین دفعه اعلام کرده هیچ برنامه ای برای فروش پل پوگبا ستاره ی فرانسوی خود ندارد، اما هواداران تیم یوونتوس هنوز در استرس فروش ناگهانی این بازیکن ارزشمند هستند و اخبار این موضوع را دنبال می کنند.

 

این استرس از زمانی که مورینیو به صورت رسمی سرمربی تیم منچستر یونایتد شد بیش از گذشته شد و همه از علاقه ی شدید این مربی به الماس سیاه یوونتوس خبر داشتند.

 

زمان زیادی نگذشت که منچستری ها با سرمربی جدید خود، دو بازیکن به نام زلاتان ابراهموویچ و هنریک میخیتاریان را به سرعت جذب کردند و این در حالی است که مدیر برنامه های این بازیکنان، رایولا می باشد، همان فردی که مدیر برنامه های پوگبا نیز هست.

 

این موضوع نشان دهنده ی رابطه ی بسیار خوب سران منچستر با رایولا می باشد که موفق شدند به راحتی دو بازیکن بزرگ دنیا را به خدمت بگیرندو حالا دست بر روی سومین موکل رایولا گذاشته اند.

 

رسانه های معتبر اروپایی امروز خبر از توافق شفاهی میان رایولا و مدیران تیم منچستر بر سر دستمزد 13 میلیون یورویی پوگبا دادند و مدعی شدند که وکیل این بازیکن را راضی کرده اند و حالا به سراغ یوونتوسی ها خواهند رفت.

 

گفتنی است، منچستری ها برای پیشنهاد اولیه ی خود مبلغ 120 میلیون یورو آماده کرده اند و تصمیم دارند به زودی تقدیم سران یوونتوس کنند تا خیلی زود این انتقال را نیز نهایی کنند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: